یک"من"دیگر

اینجا خوشحال می نویسم که غمتان را لحظه ای چند از یاد ببرید...

یک"من"دیگر

اینجا خوشحال می نویسم که غمتان را لحظه ای چند از یاد ببرید...

سلام علیکم و رحمه الله...

ای خدا بگم چکارتون نکنه دوستان! پیغام دانم ترکید!

درب کامنت دونی را باز نمودم بابا!

خیلی خیلی خیلی خیلی گلید... و بسی مهربان... 

دوستتان دارم...

بنده دو سه روزی است که در حال موت به سر می برم و رو به قبله ام! آنفولانزا گرفته ام بس خفن! چند بار چهار دست و پا و به صورت کاملا الاغ وار(!) آمدم تا نزدیکی سیستم. اما همان جا غش و ضعف نموده و خلاص!

اگر از دست این مرض زهزماری نجات یافتم خدمت خواهم رسید...

باز هم خیلی خیلی ممنون که اینقدر به من لطف دارید...

درب نظر دان باز است بروید خودتان را تخلیه نمایید! گلاب به رو بازی در نیاورید یه موقع ها! تخلیه فکری منظور است...

نظرات 7 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:42 http://injamadresenist.persianblog.ir

ایش مردما چیجوری کلاس میذارن هاااااا خو نمیگن یه تنبلی مث ما حرف دونش پر میشه یه وخ بعد حاااال نداره اونجورکی پیام بذاره

شما جیگر مایی بیا رو سر من پیام بذار قربونت برم...

بانوچه دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 08:23

دیگه نظر دونی رو نبند ... :(( این یک هشدار جدی است
ما گناه داریم ... ما شما را دوست داریم ...
ان شاءالله زودتر خوب بشی من جان

گلت کردم!!! دیگه نمی بندم... دل به دل راه داره تربچه من... بوس... ممنون...

مستانه دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 00:23

علیک سلام و رحمه الله و برکاته

من جان عزیز دلم ، اگه یکبار دیگه ببینم در کامنتدونی رو بستی من میدونم و تو

نگرانت شده بودم .گفتم خدایا چه اتفاقی براش افتاده که تصمیم گرفته که در کامنتدونی رو ببنده

خیییییللللللیییییییی دوســـــتـــت دااااااااااااااااااااررررررمممم خیلی خیلی ( باور کن از ته قلبم گفتم )
اجازه دادی که خودمون تخلیه کنیم منم خودمو تخلیه قلبی و احساسی کردم دیگه

ایشالا زودتر خوب بشی
برات دعا میکنم

ساااااااااااااااااااااااااام
آقا غلط کرد نفهمی کرد خامی کرد شما ببخشش...
ممنووووووووووووووون ماچ به لپت ای دوست...

میرزا یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 23:30 http://mirzaeesm.blog.ir/

عافیت باشه. نمیری الان. لازمت داریم

هیچی نگو میرزا که می زنم نصفت می کنما! شانس اوردی که برگشتی فقط!

ﺁﺳﻴﻪ یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 23:20 http://neveshtehayea30.blogfa.com

اﻳﺸﺎﻻ ﻛﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮﻱ ﻟﺒﺎﺱ ﻋﺎﻓﻴﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺗﻦ ﻛﻨﻲ ﺟﺎﻧﺎ...
ﺑﺎﺑﺎ ﻣﮕﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﻪ اﻱ ﻧﺒﻮﺩ ﻛﻪ ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﻱ?

به به آسی خانوم...
من که سرما نخوردم سرما منو خورد!

دَرهم یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 22:19 http://theromanc.blogfa.com/

انشاالله که هرچه زود تر عافیت حاصل گردد .
دیگه در کامنت دونی نبندین ها ، چون احساس خفگی میکنیم.

قربان شما برادر...
به روی چشم...

سارا(خلوت انس) یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 20:44

چی شده من جااااااان؟ الان بهتری؟

بسی بهترم سارا خانوم هنرمند...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.